معرفی عطرهای تلخ زنانه که اعتماد به نفس بانوان را بالا میبرد
نوشته شده توسط : سمیر

همه ما دوست داریم رد عطرمان تا چند فرسخی بپیچد. به همین دلیل انتخاب برترین عطر برای باکلاس‌ها یک انتخاب حیاتی به شمار می‌رود. عطرها قادرند یک انتخاب الهام بخش باشند و وجودتان را لبریز از اعتماد به نفس کنند. در ضمن می‌توان گفت، انتخاب و مصرف روزانه برخی عطرهای زنانه ضامن جذابیت بیشتر خانم‌هاست. در این راستا، ادکلن زنانه تلخ یکی از گزینه‌های انتخابی پیش روی شماست تا با افشاندن آن عزت نفستان را به اوج برسانید و خودتان را به رخ رقیبان بکشید.
امروزه بسیاری از سلبریتی‌ها و ورزشکاران مطرح اعم از جنیفر لوپز و دیوید بکهام سعی در عرضه ادوپرفیوم‌های خود در سطح جهانی کرده‌اند اما تنها چندین عطر تلخ زنانه هستند که نه تنها توسط تبلیغات معرفی شده‌اند، بلکه مصرف کنندگان بسیاری از سراسر جهان را به سوی خود فراخوانده‌اند.

ما در ادامه قصد داریم به معرفی ۱۰ ادکلن زنانه تلخ بپردازیم. با ما همراه باشید تا مروری بر روی برترین ادکلن‌های تلخ زنانه داشته باشیم.

۱- جادور، کریستین دیور

در تعداد بی‌شمار ادکلن زنانه تلخ عطر جادور از برند کریستین دیور عطری اصیل شناخته شده که رایحه آن بسیار هوس انگیز و پیچیده است. عطر جادور از جمله عطرهای محرک زنانه در زیبایی و مد می‌باشد که به لطف رایحه گل‌های ارکیده زنانگی تم سنگین خود را حفظ کرده است.

علاوه بر این، آلو و چوب سدر باعث طراوت و چالاکی شده و به طور همزمان با افزایش اعتماد به نفس ظاهرتان را در تمام روز شیک و زیبا نگه می‌دارد. برخی نت‌های دیگر این عطر شامل نارنگی ماندارین، رز و توت سیاه می‌باشد.

۲- گرلن ال اینستنت

مجموعه عطرهای گرلن ال اینستنت به قدر کافی تولید شده‌اند تا جزء انتخاب‌های معروف ادکلن زنانه تلخ باشند. این عطرهای کلاسیک در مدل‌های متفاوت از وقار و اغواگری بهره برده و با افزایش اعتماد به نفس شما را دیوانه خود می‌کنند.

رد نخستین نت‌های گرلن ال اینستنت به سرعت پخش شده و عطر نت‌های آغازین و میانی و پایانی به زیبایی هرچه تمام مخلوط می‌شوند. بیشتر این نت‌ها متمرکز بر روی مرکبات، مگنولیا و عسل می‌باشند که چنین عطرهایی را به انتخابی ایده آل برای خانم‌ها تبدیل کرده است. قطعا گرلن ال اینستنت توانسته به عنوان انتخابی معمول یا حتی رسمی مطرح شود تا رایحه‌ای کاملا سبک و ملیح به شمار آید.

منبع: مسیر ذهن - ادکلن تلخ زنانه

 





:: موضوعات مرتبط: اعتماد داشتن به خود , ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: